.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گروهی که مسئولیت انفجار در حرم امام را پذیرفتند

در حالی که رسانه‌‌های بیگانه در هفته‌های اخیر، به گونه‌ای سازمان یافته در راستای تحریک احساسات جوانان با هدف دامن زدن به درگیری‌های اخیر، اطلاع‌رسانی جهت‌داری را با ظاهری بی‌طرفانه در دستور کار قرار داده‌اند، شواهد و قراین، از گستردگی این حرکت‌‌های زیرپوستی با هدف ضربه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در پی درگیری‌های اخیر، برخی گروه‌های سلطنت‌طلب که فضا را برای سوءاستفاده از اقدامات تخریبی علیه مردم ایران مساعد دیده، با فراخوان عوامل خود به میدان‌های درگیری و دادن آموزش‌های مرتبط با اغتشاش آفرینی در میان اقشار مردم، به گونه‌ای که قابل جداسازی از اکثریت نباشند، با طرح برخی مسائل، وابستگی خود به کشورهای بیگانه را مشخص کرده اند.

بنا بر این گزارش، یکی از این گروه‌های ضاله با نام «ت ـ ت» که در سایت‌‌های وابسته به خود، علاوه بر تشویش و آموزش درگیری با نیروی انتظامی، به آموزش‌های تروریستی همچون استراق‌سمع، شناسایی هوایی و ساخت بمب پرداخته، پس از انفجار در حرم مطهر امام راحل، با انتشار نوشته‌ای، مسئولیت این انفجار انتحاری را پذیرفت.

این در حالی است که پیش از این نیز این گروه تروریستی، مسئولیت به آتش کشیدن ستاد میرحسین موسوی در قم ـ روبه‌روی پارکینگ حرم حضرت معصومه ـ و چندین ترور را پذیرفته و دو بمب‌گذاری سد سیوند و حسینیه شیراز را با ارایه نقشه‌های بمب‌های مورد استفاده قرار گرفته شده، منتسب به عوامل خود کرده است.

این گزارش می‌افزاید: از نکات جالب اینکه، این سایت علاوه بر حمله شدید به طیفی گسترده از مسئولان و دلسوزان نظام و همچنین هر چهار کاندیدای ریاست جمهوری با الفاظ زشت حتی به تحقیر برخی گروه‌ها به دلیل کم رنگ شدن حملات تروریستی در قالب بمب‌گذاری و ترور، پرداخته است.

گفتنی است، ساز و کار این گروه، سوار شدن بر موج احساسات مردمی و چسباندن خود به توده مردم برای تحریک بخشی از آنان، به ویژه جوانان است تا بدین شکل با اغفال عده‌ای، طعمه‌هایی برای به کارگیری در حملات تروریستی‌شان در اختیار داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایرانی 31 خرداد 1388
نه دیگه نشد.ما با بمب گذاری مخالفیم.ما دنبال آزادی و امنیت بیشتریم نه دنبال یک کشور نا امن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.